Časté dotazy a poznatky od zákazníků

Každý zákazník je jiný, každý má jiné požadavky i dotazy...
Za dobu, kterou pracuji jako obchodní poradce pro Vorwerk - Kobold, jsem se setkal s mnoha různými poznatky a dotazy od zákazníků, což mě navedlo k tomu se
o tyto informace se všemi podělit a rovnou na vše v rámci těchto témat fundovaně odpovědět.
Budu citovat přesně jejich slova, dotazy, poznatky či stížnosti a odpovím na ně pro vás tak, jak na ně odpovídám i svým zákazníkům, kteří dotaz položili :)

„Škoda, že robotický vysavač Kobold VR7 i nevytírá“

Poznatek či vytknutí této "funkce" slýchám poměrně často a poměrně často se dle nich zákazníci i rozhodují, což je poměrně škoda.
  • Víte proč robotický vysavač Kobold VR7 od Vorwerku i nevytírá?
    • Vorwerk si stojí za svými výrobky a primárně hledí na kvalitu a nebo správný poměr kvality a kvantity, nikoliv jen na kvantitu. Vorwerk zcela si záměrně nepřeje, aby jejich robot VR7 i vytíral, a to hlavně z důvodu účinného a kvalitního vytření podlahy.
    • Robotický vysavač je samozřejmě primárně určen k tomu, aby za vás uklidil. Jelikož by však robotický vysavač vytíral pouze malými utěrkami, které by
      v případě nepřítomnosti osoby neměl kdo vyměnit, rozhodně by se nejednalo ani tak o kvalitní vytírání, jako spíše o „šudlání“.
    • Možnosti vytírání na robotických vysavačích rozhodně nezajistí PLNOHODNOTNÉ a KVALITNÍ VYTŘENÍ PODLAH, a proto od této možnosti Vorwerk upustil, neboť si stojí za tím, že vytírání podlah je potřeba provádět zvlášť a že jejich čistič podlah Kobold SP7 vytře účinně, plnohodnotně a kvalitně všechny typy podlah.

    • I ze své zkušenosti mohu "bohužel" potvrdit, že vytírání podlah na konkurenčních robotických vysavačích je neúčinné a neplnohodnotné, neboť ihned po vytření tímto konkurenčním robotickým vysavačem jsem zákazníkovi vytřel podlahy čističem podlah Kobold SP7. Znatelné znečištění několika vyměněných mikroutěrek potvrdilo to, co píši výše :)
Vyhledávání